Skip navigation MENU

Extra informatie over trainingen

Vanuit Iddink Group gaan wij zeer zorgvuldig om met de veiligheid en gezondheid van onze klanten, toeleveranciers en medewerkers. Voor de veiligheid en het meewerken aan het indammen van het coronavirus COVID-19 is besloten om geen fysieke contacten te laten plaatsvinden. Iddink Group volgt hierin de lijn uitgegeven door de overheid en het RIVM. Dat betekent dat geplande fysieke vergaderingen zoveel mogelijk worden voortgezet via Skype, Teams of telefonisch. Onze medewerkers werken vanuit huis en indien noodzakelijk zijn zij aanwezig op een van onze kantoren. Wij doen onze uiterste best onze dienstverlening te continueren, waar mogelijk kan sprake zijn van een iets langere wachttijd in telefonisch contact.

Ook in deze tijd: Magister online service
Hulp krijgen voor de inrichting van Magister? Of hoe optimaal om te gaan met de studiewijzer en opdrachten? Check dan hier de mogelijkheden van Magister online service.

Heeft u vragen? Info over Trainingen is verkrijgbaar via training@magister.nl

Extra informatie
Voor Magister en Magister.me gebruikers staan al een aantal tips en stappenplannen voor work arounds klaar via deze pagina: https://www.magister.nl/informatie-hulpmiddelen-tijdens-coronavirus/.

Bereikbaarheid Magister algemeen

De serviceomgeving is bereikbaar vanuit huis via https://service.iddinkgroup.com of via mail: service.magister@iddinkgroup.com of service.eduarte@iddinkgroup.com

Telefonisch zijn wij zoveel mogelijk bereikbaar 
E: service.magister@iddinkgroup.com
Klantenservice 058 298 7178
Klantenservice Magister.me 085-0239 577
Technische vragen en storingen 058 298 71 77

Wij zullen alle applicatiebeheerders via de gebruikelijke kanalen informeren (via e-mail en onze serviceomgeving) en blijven gewoon bereikbaar via de bekende bovenstaande telefoonnummers. We hopen u weer in goede gezondheid te mogen ontvangen in de nabije toekomst.

Vriendelijke groet,

Team Magister