Veelgestelde vragen.
Magister wordt ondersteund door een breed aanbod in trainingen en ondersteunende diensten. Zo kennen we de landelijke cursusdagen in ons trainingscentrum in Ede. Ook bieden wij diverse mogelijkheden voor het organiseren van een training bij jou op school en ondersteunen wij je graag met applicatiebeheer op locatie of online.
Heb je vragen over de trainingen van Magister of kom je er niet helemaal uit?
Hieronder vind je antwoorden op de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via onderstaande knop!
Veel gestelde vragen.
-
Mocht dit nodig zijn, dan ontvang je van ons een bericht hierover.
-
Wij vragen je om je eigen laptop mee te nemen naar de training. Mocht dit een probleem zijn, laat het ons dan weten, via training@magister.nl, zodat we een passende oplossing kunnen vinden.
Wilt u ervoor zorgen dat de Magister Desktop App is geïnstalleerd? Mocht dit nog niet het geval zijn dan leest u hier hoe u deze installeert op uw laptop.
-
Hier vind je onze trainingslocaties.
-
Neem contact op met training@magister.nl.
-
Hier vind je informatie over het annuleren.
-
Neem contact op met training@magister.nl.
-
Ja dat is mogelijk, neem dan contact op met training@magister.nl.
-
Je ontvangt een certificaat bij het volgen van een opleiding bij ons. Voor de overige trainingen ontvang je geen certificaat.
-
De factuur wordt een week na de gevolgde training gestuurd.
-
In dat geval betaal je het dagtarief in plaats van twee losse dagdeel tarieven.
-
Koffie/thee is altijd beschikbaar! Wanneer je een training volgt die een hele dag duurt wordt er voor lunch gezorgd. Bij een dagdeel training is dat helaas niet het geval.